vineri, 22 martie 2013

Un rege David...


              A început Postul . Ca de fiecare dată , ispitele în aceasta perioadă sunt parca mai nărăvaşe...dar şi darurile pe măsură...
             Biblia pe care am primit-o mi-e tare dragă ,dar ea nu mi-a dat numai prilej de lectură...ci mi-a trezit interesul  în a aprofunda istoria  evenimentelor şi pe altă cale decât lectura: prin intermediul poveştilor filmate..
             Cu ruşine imi dau seama că  nu prea am cunostinţe  istorice , că aş fi  făcută de râs la mai toate capitolele , că m-am apropiat de Dumnezeu instinctiv şi că apoi dragostea aceasta a fost întărită de tot ce am citit...
               Asaltată de mulţimea întâmplărilor citite , a personajelor  si  înţelesurilor mi-am propus s-o iau încet , să intru în atmosfera acelor vremuri şi iată-mă vizionând cuminte filme care povestesc Biblia ...
             Primul  a fost despre regele David , văzut în două ecranizări . Unul  din ele -mai bine făcut şi mai ales jucat- m-a  impresionat  şi  a reuşit să mă apropie de personjul atât de încercat si binecuvântat în acelaşi timp - regele David .
             Şi mi-a  venit asa un gand ,că fiecare dintre noi am fost pe rând " un rege David " (evident păstrând proportiile cuvenite :) ) că fiecare am avut zile binecuvântate ,am purtat victorii care ne-au mândrit , l-am mâniat pe Dumnezeu , am rostit rugaciuni ca pe patul de moarte ,  am râvnit la iubire ...
              Psalmii lui David , bărbatul după " inima lui Dumnezeu" ...ce poate fi mai minunat decât  o rugă ridicată dintr-un suflet curajos , curat ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu